Ryhmän fasilitoija: Anu
- Mitä asioita halutaan tulevaisuudessa käsiteltävän ja mistä koet saavasi eniten hyötyä?
Ryhmätyö – mitä asioita halutaan käsitellä tulevassa
- löytää aiheita, jotka koskettaa kaikkia
- Sopimukset
- sopimushallinta – miten menee eri taloissa, toimiva malli (millainen on)
- tehdään kysely käytänteiden kartoittamiseksi
- mitä viestintäkäytänteitä korkeakoulujen sisällä – hyvät käytänteet
- käytetäänkö mallipohjaa vai muokataanko niitä?
- liitteiden päivitys – miten organisoitua tämä on? Tämä on hallinoivan organisaation vastuulla käynnistää, missä päivitettyjä liitteitä säilytetään/hallinnoidaan (mihin päivitys merkitään?)
- raamisopimusten läpikäynti
- jos verkostolla tarjontaa sekä tutkareille ja avoimeen, samassa sopimuksessa voi olla
- vuosikelloja olemassa, näiden läpikäynti
- sopimushallinta – miten menee eri taloissa, toimiva malli (millainen on)
- Valtakunnalliset verkostot – onko kiinnostusta lähteä näihin
- isot temaattiset verkostot (Climate University ja kestävyysverkosto)
- eduunissa on roolikuvaukset, näitä ei ole päivitetty (on tehty käynnistysvaihetta varten)
- hallinnoivan organisaation roolin määrittäminen ja aukikirjoittaminen
- yhteyshenkilön roolin päivittäminen
- ohjeistuksia, käytänteitä jakoon tämän kautta myös
- tiivis OPS-työ – valmistautuminen tähän
- prosessikuvaus/tsekkilista, mitä pitää tehdä missäkin vaiheessa (missä vaiheessa soppari jne.)
- verkostojen päällekkäisyys – voidaanko ohjata jotenkin?
- fi ja joustava tutkinto-opiskelu